niedziela, 25 czerwca 2017

73. Jeśli pojedziesz ze mną dzisiaj, to się dowiesz ...

Dzwoniący telefon wypełnił głuchą ciszę w salonie. Co prawda to prawda - nie był to mój telefon i tylko mojego - jeszcze - męża. Podeszłam do stolika i odebrałam.
- Siema stary, to jak, dzisiaj na Canonie. ? - CZEKAJ, CO ?
- Sorry ziom, ale starego nie ma w domu. Mam mu coś przekazać ?
- A ty laska kim jesteś, że odbierasz jego telefon ? - ten typ mi się coś nie spodobał, chociaż miał całkiem seksowny głos.
- Słuchaj, ja o twoje życie łóżkowe nie pytam, okey ? A poza tym to jestem jego Ż O N Ą. Mam przeliterować jeszcze raz ? - zdążył mnie już porządnie wkurzyć, sama nie wiem nawet czym.
- Dobra, daj se siana, wyluzuj odrobinkę.
- Następnym razem uważaj, to mam mu w końcu do cholery coś przekazać ?
- Tak, powiedz mu, że jego bryka jest gotowa i dzisiaj o 2 ma się stawić, on doskonale wie gdzie. Bużka, mała mi - i się rozłączył. O nie, nie wiem o co tu chodzi, ale z chęcią się dowiem i przy okazji opieprzę Neymara.

***

- O, nareszcie jesteś - krążyłam nieznacznie po pokoju i oczekiwałam pojawienia się jego osoby.
- Coś się stało ?
- To ty mi lepiej do cholery powiedz, co się stało ?! Dzisiaj o 2 na Canonie, bryka gotowa. Jaśniej się zrobiło ? - aż usiadł z wrażenia. No tak, bo jaka normalna laska wie o takich rzeczach.
- Nie wiem o czym do mnie mówisz. To na pewno jakaś pomyłka. - próbował wyjść z tego cało.
- O nie, nie, stary. Powiedz mi w tej chwili co się tu odpierdziela, albo osobiście zniosę ci z góry walizki ! - krzyknęłam.
- Jeśli pojedziesz ze mną dzisiaj, to się dowiesz ...

CIĄG DALSZY NASTĄPI

***
Jest strasznieeeeeeeeeee krótki, ale jest po to, żeby zaznaczyć mój powrót tutaj !
Są wakacje, więc już mam czas na pisanie, a niedługo będę publikować nowe opowiadanie, nad którym pracowałam ostatnimi miesiącami - Lili, wiem, że się cieszysz ;*
Korzystając z okazji życzę wszystkim mile spędzonych wakacji i zapraszam do komentowania ;D
Buziaki Kochani !!

2 komentarze:

  1. No ba że się cieszę! :D Wiesz, że już pokochałam tę nowość <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega rozdział!! Czekam na next!! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń